【如果咁會覺得生不如死…】金燕玲︰只淨番8條眼睫毛

    金燕玲早前發現患上子宮癌,要接受共6次化療療程,她之前每次完成化療後,都會現身好友蘇施黃主持的節目。

    昨日她又上電台節目《大玩派》做嘉賓,接受完第5次化療的她,頭上戴住圍巾,薄施脂粉,精神不錯。

    她在節目中大談生死,她說︰「我覺得人始終都要死,因為癌症死又好,唔係又好,其實都要死,係咪先。我意思唔係要自己短命,我意思係人要好好地去take care自己身體,點解食嘢小心,就係要整好自己嘅架生夠強,萬一你有病時,你先有個夠強嘅身體同佢抗。因為你身體唔夠強時,你病時你會好辛苦,你又唔夠佢嚟啦,要照顧你嘅人都會好辛苦。其實唔好到病時先點點點,平日你真係要take care自己,生活方式同食嘢呀。好似我咁我都幾小心,都會病。」

    她還透露已接受完第五次化療療程,將於6月4日做最後一次化療,她分享化療後的副作用:「我依家甩晒頭髮、只淨番8條眼睫毛,成身骨痛,好擔心骨骼疏鬆,仲有肥咗,肥咗17磅,有130磅。」一向貪靚的她,指病後因容顏及體重有變而有少少抑鬱,但又覺得要積極面對,不可令朋友擔心,所以她堅持扮靚:「我會化妝、戴帽,做運動,唔開心時就搵朋友打麻雀,其實扮靚唔係為咗人哋,係為自己,自己睇到自己靚,心情都會好啲。」

    她又說醫生曾估計有可能三年後癌症復發,但她不擔心:「覺得生同死係整定,我今年都65歲,3年後我都差唔多70歲啦,如果長命,但要人照顧,我覺得生不如死,或者我3年後又可以再3年啦,依家要活在當下,珍惜身邊人。」

    此外,她在節目中大爆阿蘇煎牛扒難吃,她說︰「我而家唔可以食生嘢,但食牛扒點樣半生熟呢?咁阿蘇嗰日煎塊牛扒畀我,煎熟啲喇!嘩,難食到死,對唔住呀,阿蘇煎都係咁難食。」

    (綜合報道)

    SHARE