【群星到賀】周汶錡45歲生日超熱鬧!

    前日520,除了是普通話諧音「我愛你」外,仲有就係名模周汶錡(Kathy)45歲生日,育有兩子嘅佢真係睇落一啲都唔似已經45喇!

    Kathy 法籍老公就為佢搞咗個生日P!

    出席嘅都係Kathy嘅好友,有張智霖、袁詠儀、蔡一傑、蔡一智、關之琳、范姜,佢妹妹周勵淇等。

    不過就未見佢一對可愛嘅混血仔仔,壽星女Kathy更穿上大Deep V裝現身,非常性感,而呢晚的主題,似乎與復古和跳舞有關,事關很多參加者都以喇叭褲現身,再加上化妝和打扮,很有那份味道。

    靚靚在IG貼圖,並留言說:「可愛的美人,生日快樂,身體健康,謝謝你送了一個又可扮靚又搞笑的晚上。」

    見壽星女Kathy穿大紅、大Deep V的衣服,非常性感!而Chilam夫婦亦有跟dresscode,他們齊齊以金色上衣襯牛仔褲現身,實行情侶裝上陣。

    至於Kathy的妹妹周勵淇,就以一身彩色珠片裝出席,搶鏡程度與姊姊一樣高。而舞功了得的蔡一智,一身黑色舞衣打扮,加上兩袖為透視物料,的確很有復古舞者味。

    另外,這天也是梁家輝太太江嘉年的生日,他們的一對孖女梁穎晨(Chloe)和梁靜曦(Nikkie)在IG貼出父母不同時期的合照,並留言祝賀,她們異口同聲說愛母親。猶記得去年梁家輝被拍下伸脷錫老婆的相片,搞笑又溫馨,未知今年會有甚麼驚喜呢?

    (綜合報道)

    SHARE