【囡囡大學畢業】單親媽媽上山詩鈉超感動:The happiest day of my life

    被譽爲「最索星二代」22歲的上山詩鈉女兒Hilary於美國波士頓大學讀書,與富三代施仲樂(Eric)感情穩定,Eric爸爸施榮懷多次讚賞「準新抱」Hilary,早已融入男家,隨時嫁入豪門。

    媽媽上山詩鈉日前到美國準備出席女兒大學畢業禮,今日在社交網上載出母女合照,稱今日是生命中最快樂的一天,恭喜她的寶貝女Hilary,為囡囡感到驕傲!

    相中看到上山詩鈉除了送鮮花及公仔,更開心地與Hilary錫錫,好友胡杏兒、阮兆祥及梁漢文等亦留言祝賀。

    《蘋果日報》聯絡上山詩鈉,她說:「呢日等咗好耐,睇佢畢業我超感動。」Hilary會返港工作嗎?上山續說:「係呀,佢畢業返香港做嘢㗎喇!過兩日我都返香港。」

    Hilary自幼由媽咪獨力湊大,Hilary一直視媽咪為好榜樣。

    雖然媽咪上山詩鈉管教女兒得很嚴,不過Hilary沒因此變得反叛,反而多年來母女關係猶如好友,無所不談。

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE