【疑不滿卓林長唔大 結婚半年婚變】Andi於卓林社交網留言…

    藝人吳綺莉的女兒卓林,與同性另一半Andi結婚約半年。

    日前Andi突然在社交網發長文,疑似對卓林有所不滿即傳出婚變傳聞。

    Andi於長文話:「討厭成日都要鼓勵你因為你仲係唔明白」,又指對方一無所有:「你仲淨低啲咩?當我無家可歸時,我拋開一切,我嘅心令我定下來,所以我搵到自己嘅方向,搞清楚你係點嘅人」

    之後又寫下:「你稱自己係豬,但你唔想我哋好似雀仔一樣咁飛嗎?積極啲搵番自己吧,唔好跟喺我後面搵答案。」而最後,佢仲話:「Im sending love but leave me alone now. Say goodbye finally ok? You can do it!! (唔好打擾我,我想自己一個人,講再見吧,好嗎?你做得到的!)」

    不少網民都覺得長文内容是對卓林説的,加上卓林並沒有Like這個帖子,所以很多人都覺得她們疑情變。

    事件擾攘好幾日,Andi再發文指長文內容不是衝着卓林而來並解釋事件。

    她在卓林的社交網留言,表示要求卓林去找回自己的父親,不應該一直被稱為「私生女」,應該找回屬於她自己的姓氏,還希望卓林可以拿回屬於自己的獎勵。

    對此,卓林回覆表示贊同,並留言:「我只能說我愛你。」

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / ig)

     

    SHARE