【大四喜衝出香港!】劉丹:小糯米會喺隔籬伴舞

    由藝人劉丹、羅樂林、陳榮峻和黎彼得組成的潮爆Rap組合「大四喜」,自於無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》「出道」後深得網民歡迎(相關新聞:https://goo.gl/ewN8zz),今日四子聯同劇組成員滕麗名、湯盈盈、呂慧儀、林淑敏、姚瑩瑩等,出席無綫最新節目《PARK YOHO週末速遞》的宣傳活動。


    講到「大四喜」於網上爆紅,最近更衝出香港到澳門出騷,劉丹笑話:「呢個係必然嘅事,我哋仲有個計劃,但唔知幾時實行,遲啲會去荷里活發展!」羅樂林即笑爆嘴問:「(荷里活)大酒店定廣場?」劉丹接話爆紅後好開心:「不過我唔緊張呢樣嘢。(緊張練歌?)我哋分開各自喺廁所練。」

    黎彼得插話自爆:「但我好緊張!搞到精神衰弱!陳榮峻晚晚都可以攬住個歌星老婆練歌,你就冇得攬啦!」笑爆全場!

    劉丹聞言即刻反擊,冧爆話有同孫女小糯米一齊睇Rap片:「佢會喺隔籬伴舞!(有一齊Rap?)冇,佢都未識,依家都聽唔明,覺得爺爺幾廿歲人唔知喺度搞咩!」


    四子透露快將有新歌推出,問到他們最近是否接下不少商演活動?黎彼得抵死笑話:「多到你唔信,不過推晒!貴精不貴多,個個都接咪好Cheap?」

    劉丹亦認同謂不可以太濫,要有選擇權。問到出騷酬勞豈不是要除四份?黎彼得打趣話跟大小年資分,故劉丹會分得最多,不過陳榮峻就大叫反對,笑話:「應該跟年紀分,我分得最少。」

    (on.cc)

    SHARE