【已經見肚啦!】吳雨霏宣布懷孕後首現身:幾驚喜,冇諗過咁快

    吳雨霏(Kary)去年6月誕下小王子Asher,日前宣佈再度有喜(相關新聞:https://bit.ly/2UzqWHn),兩年抱兩非常幸福!

    Kary昨晚於中環出席活動,她穿上藍色長裙襯波鞋現身。

    見到她已經有少少見肚,記者紛紛恭喜Kary,她顯得好開心並透露:「而家OK輕盈,最辛苦係頭兩個月,最初係咁作嘔、頭暈腰痛。第一胎冇呢啲情況,而家成日都湊BB,比較辛苦。」

    問到是否因為兩胎性別不同,所以有不同反應?Kary賣關子說:「唔知呢。」她表示已經知道BB性別:「Check咗,但我想保持神秘,遲啲先公布,其實我同老公覺得男女都冇所謂,因為都係上天賜嘅禮物。(大仔Asher知道自己做哥哥?)佢十個月大,未知發生咩事,但我日日都有話畀佢聽。」

    Kary又讚老公好好:「佢都有幫我湊BB,而家都有幫手換片餵奶,第一次做人父母係緊張啲,我哋冇畀工人姐姐湊。」

    兩年抱兩造人速度非常快,問到是否計劃之內?Kary說:「都幾驚喜,我哋都想快啲有,冇諗過咁快,短期內唔會再生。(如果第二胎係仔,會唔會再追女?)未諗到,但老公都想生三個,到時先算。」

    近年專心照顧家庭的Kary,被問到如今再有孕,是否代表復出無期?她說:「再諗下啦,公司同老闆都好好,老闆都有打嚟戥我開心,仲叮囑我唔好着高踭鞋。合約仲有一段時間,同公司關係好好,冇畀我任何壓力,仲叫我出活動一定要着平底鞋,我26歲簽,今年都33歲,係好好嘅合作。」

     

    (綜合報道)

    SHARE