【有開心事宣佈】洪卓立被問到分手後…

    歌手洪卓立(Ken)帶同一大盤自製壽司,到電台宣傳新歌《數寄屋橋次郎》,表示新歌歌名是日本一間著名壽司舖,所以就想整壽司來宣傳,5月頭亦會在活動上整壽司,他又謂跟師傅學了幾日。

     

    講回新歌,他表示是講人生規劃:「同另一半有啲人生規劃,但準備到一半時分手,咁淨番嘅規劃要點處理呢?」

    問到新歌可是自己的心聲?他表示:「係大家都會經歷嘅事情,都有朋友講緊結婚但結唔成。」問到他分手後怎樣處理人生規劃?

    他表示:「有啲人問,如果我真係book咗間壽司舖仲去唔去,我諗睇時間,如果啱啱分手嘅話,真係食之無味,如果心情OK咪去,當然好多計劃都未必實行到。睇事情發展,隨緣啦。」

    另外,他有開心事宣佈,就是與公司提早續約,問到簽了幾年?他就謂有一段長時間,但開心可以好快買樓,問到可是續約加人工買到樓?他笑言:「物色吓啦。(想今年內買到?)希望愈快愈好,因為都係買嚟自住。」

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE