【連梁浸浸都…】阿Sa:笑死我又感動死我

    《第38屆香港電影金像獎頒獎典禮》昨晚完滿結束,雖然蔡卓妍(阿Sa)被視為大熱之一嘅,但最終未能奪得影后寶座,不過相信佢喺唔少粉絲心目中永遠都係最佳女主角!而阿Sa一班好友包括容祖兒、鍾欣潼(阿嬌)、關智斌(Kenny)及張致恒(Steven)亦有留意頒獎禮,個個仲睇得好緊張,阿Sa喺社交網晒出佢哋當時嘅表情。

    見到阿嬌緊張到食拳頭、祖兒不停飲汽水同食橙、Steven就食飯,而Kenny緊張到食蕉,真係睇見都笑死人!

    就連鄭希怡嘅囡囡「梁浸浸」亦都有拍片為阿Sa打氣,一班好友咁有心,難怪阿Sa咁感動!

    佢留言:「禽(尋)晚現場收唔到電話,完咗一出去 ,就睇到呢一堆msg(Message),笑死我又感動死我,人生有一班真正朋友的確好極, 感謝個天,俾(畀)我認識到咁多錫我嘅人, 一定係前世同前世嘅前世同前世嘅前世嘅前世都做咗好多好事 ,今世有咁多人錫我,坦白講我一啲都唔緊張, 因為我心裏有數,反而見到啲屋企人,同埋好朋友仲有fans為我咁緊張,心裏面真係好感動,但更多嘅係唔好意思。#小女子無以為報#惟有唔好諗多#係以愛相許,同埋繼續努力。」

    (on.cc)

    SHARE