【教埋古巨基】李克勤公開傳授生仔生女秘笈

    古巨基演唱會請得李克勤做嘉賓,已為人父的克勤,十分擔心古巨基(基仔)結婚五年仲未有BB,合唱完《夏日之神話》後,克勤就開始放笑彈:「我聽講尋晚個嘉賓(容祖兒)爆你兩公婆成日摸手摸腳。」基仔回話:「係啦,都唔知有咩咁出奇…」

    克勤再話:「其實呢啲情景我都見過呀!哈哈,但係我好想問你,點解你剩係摸呢?點解咁耐都摸唔出啲咩嚟㗎?」觀眾聞言即起哄和應,大力拍掌兼大笑,克勤再繼續:「你唔好剩係摸得㗎,要有舉同埋動先得呀!」

    基仔就虛心向克勤請教:「我知你堅呀,你出咗兩大舊!我都要向你請教!」克勤就教路:「我都係譚詠麟教我,你想生仔定生女?生仔呢,阿倫話要倒掛金鈎!生女就要用一招腳趾尾拉西!」

    聽到一頭霧水的基仔,唔知好嬲定好笑,反問:「我想問,倒掛金鈎,你掛定老婆掛?拉西我剩係覺得腳趾尾好赤喎!用邊個腳趾尾先?哈哈哈!」

    克勤抵死話:「呢啲只可以意會啦!講出嚟冇意思,哈哈哈!你Feel唔Feel到?Feel唔到去問吓校長啦,叫佢詳細教你。」

     

     

     

     

     

     

    (facebook / on.cc)

    SHARE