【陳奕迅黑面叫學生離場】鄭中基:我唔信佢開會唔會loop個手機

    藝人鄭中基(Ronald)出席香港大學的分享會,由於其《美女廚房》主持的形象深入民心,所以大會更安排了三間學生飯堂的食物讓他試食。

    講到日前陳奕迅(Eason)到公開大學分享,但有學生因掛住玩手機而激怒他。

    問Ronald若遇到同樣情況會如何處理?他笑言:「我咪玩埋一份,我叫助手畀部手機我一齊玩,冇乜嘢呀!(Eason叫玩手機學生離場。)叫人出去又唔好,咁萬一人哋真係有乜急事呢?我咪叫佢攞部手機嚟睇吓,有開心事大家share。(會唔會覺得學生玩手機係唔尊重?)依家呢個年代,我唔會覺得,我唔信佢(Eason)開會唔會loop個手機,你自己都會啦,人哋都唔會叫你出去。但如果喺十幾年前,攞部牛龜咁大嘅電話出嚟講,咁就係好唔尊重同搞事,但依家唔會,我覺得ok,冇問題。而且今日都冇人咁做,可能因為天氣熱,再講電話,部手機就爆。」

    Ronald表示今次的主題是幽默感:「講吓有幽默感會唔會方便啲追女仔?做嘢又會唔會好啲。同埋幽默感係天生定可以學。(你係因為幽默感而追到太太余思敏?)唔係。(因為靚仔?)一定係靚仔,冇其他原因。(覺得自己係咪有幽默感嘅人?)佢哋覺得我好笑,但我唔係特別去學,係天生。其實好笑有兩種,一係適當時候講啲嘢令人覺得好笑,一係講爛gag,都可以好受歡迎,只係想大家開心。(要正面?)要正面,有啲人覺得好笑,但係講啲賤嘢,人生攻擊,咁就唔得。」

    另外,講到工作方面,Ronald透露剛拍完電影《遺愛》,五月便開始巡迴演唱會,九月就拍攝《龍咁威3》。之前太太指正努力鑽研廚藝,因被老公投訴,Ronald澄清:「我唔係投訴,但佢積極咗好多,真係好好食,尤其薑葱蠔同三杯雞,佢想谷肥我,因為《龍咁威3》要增肥十幾磅,講我去同志邪骨店放蛇。」

    (on.cc)

    SHARE