【Chesney愈大愈可愛】鄺文珣素顏一樣咁靚!

    兩子一母的鄺文珣,每天都花大量時間照顧家庭,當兩名兒子上午返學後,鄺文珣會帶着1歲多的細女Chesney去公園走走,呼吸新鮮空氣,母女享受親子樂。

    鄺文珣今早又如常母女出動,她更把照片貼Instagram,並留言:「雖然你還是BB,但已經從只有眼睩睩望住媽媽,去到要跑來跑去,甚至坐單車,接觸其他小人國的人仔。媽媽感謝你的出現,可以經歷和你一起成長的每一天。」

    很多女藝人抗拒晨早起床和素顏出鏡,但鄺文珣偏偏做齊,她素顏湊女,更自拍溫馨母女咀嘴短片,囡囡Chesney配合錫錫媽咪。

    Chesney甫到公園即顯得非常生猛,周圍走動,走累了便坐回BB車,由媽咪推着回家。

    鄺文珣今日接受《蘋果》電話訪問時說:「囡囡好得意,佢頭髮又長,望落去畀人覺得佢好似好大個咁,佢其實得18個月,佢細個時好怕醜,但可能多咗同哥哥相處,佢而家變咗友誼小姐,完全唔怕人。以前哥哥去到好大個時都唔識同人玩,但妹妹學嘢學得好快,佢識畀好多唔同反應,雖然好多嘢唔識表達,但好多嘢佢會明你講,妹妹好鍾意出街,一話去『街街』就好開心。」

    (apple daily)

    SHARE