【熊黛林袁詠儀黎諾懿等都去過】周汶錡被捕獲孖老公…

    周汶錡(Kathy)與法籍老公Julien結婚6年,二人生了兩名可愛混血兒子。

    大仔Jacques已經3歲,而細仔Avner亦兩歲,兩兄弟都係咁可愛!

    早前問到她豬年會否追女,Kathy笑着耍手示意不用,反鼓勵妹妹周勵淇快點生BB。

    早前,Kathy與Julien就去了荃灣龍母廟拜神。根據網上不少親子討論區的網民留言,都表示此廟祈福生小朋友都很靈驗。之前,熊黛林就曾被影到與老公郭可頌去祈福,到BB陀定5個月就返到廟還神。

    雖然這間廟位置較偏僻,但都有不少明星如袁詠儀、伍詠薇、黎諾懿被影過到這廟祈福還神。

    《蘋果》讀者何先生日前中午約12時,見到Kathy、Julien及一名女長者現身,當時Kathy戴上眼鏡,身穿灰色衛衣配牛仔褲,裝束簡約。

    而Julien就以白色恤衫西褲打扮,何生表示:「嗰位長者係叫珍姑,喺呢間廟好出名解籤,據知係好難約,見到佢兩公婆一嚟到,珍姑就嚟接待佢哋,之後周汶錡化完寶,仲去埋摸龍床,摸龍床係求生BB,佢全程都好熟手,佢老公就喺側邊睇,留咗半個鐘就走。」

    《蘋果》就此事找過Kathy,她回覆:「我同老公去攝太歲,佢犯太歲,冇摸過咩龍床。」

    之後,何先生在下午兩點,再遇到陶大宇與女友前來,相中見大宇拿着一大紮香燭合十誠心祈福:「廟嘅工作人員話佢成日嚟,佢同行女伴就似50歲中年女人,佢哋好熟手去上香、求籤,之後就去搵珍姑解籤,見佢哋等咗半個鐘,珍姑先忙完招呼佢哋,佢哋喺入面傾咗20分鐘,之後就幫友人去攝太歲。」

    (apple daily)

    SHARE