【有一種兄弟】黃子華:嗰一刻我覺得我哋兩個應該喺埋一齊

    身為老友的黃子華決定粉墨登場,自編自導自演,為對方拍攝演唱會宣傳短片,子華表示:「咩原因咁幫忙?因為佢買咗間樓畀我,講明我一直可以住,住到第日囝囝大再畀番佢。哈哈,講真我哋真係好朋友,十幾年前喺橫店一齊開工拍戲,日對夜對。」


    蘇永康(阿公)今年6月21至22號會在紅館舉行個人演唱會,對上一次開騷,已是七、八年前的事。

    子華憶起十幾年前中秋節當晚的情景,他說:「大好佳節得我同佢兩個人孤單度過,兩個人坐喺黃包車上面賞月傾偈,嗰一刻我已經覺得我哋兩個應該喺埋一齊!但係我唔能夠,所以……而家咪當咗佢個仔Jazz係我個仔囉!」

     

    蘇永康坐在子華神身旁,邊聽邊笑說:「其實我今年要開演唱會,初一帶埋阿仔同佢拜年嗰陣,大家傾開,我話我想拍條片放上社交網站宣傳,咁子華即刻兩秒鐘諗咗條橋畀我,之後我話唔識搞,佢就拍心口話幫我搞埋,真係好唔話得!非常之多謝佢。條片入面,佢飾演契爺角色,喺我演唱會期間一力承擔湊仔服務。講開又講,呢個契爺真係唔話得,唔好話我個仔,連我自己都未見過咁大個富格林金幣,佢就送畀阿仔上契,金幣之外,仲有成日送埋好多玩具。阿仔就嚟兩歲,開始識得認人,佢唔係咁鍾意男人,見到我班朋友都喊,但係契爺例外喎,佢好鍾意同契爺玩。」

    阿公直言假如演唱會期間,子華肯代湊囝囝,他說:「絕對放心,我驚我個仔玩謝契爺多啲。」雖然愛屋及烏,但子華堅持不擔任演唱會嘉賓,子華解釋:「我已經發咗誓唔會做任何人演唱會嘉賓。我而家鍾意拍嘢,我講真。如果契仔將來入行開演唱會,就等佢大個,真係唱歌先講啦!」

     

    (apple daily)

    SHARE