【好唔要面】何超蓮:佢好有勇氣

    賭王千金何超蓮今天於中環出席化妝品牌活動,以全黑低胸性感打扮現身的她,自言是型格女人味,尤其喜歡所穿的黑絲。

    提到家姐超雲昨天30歲生日,超蓮說:「係呀,好好笑,佢唔知喺邊度聽返嚟,話想要一隻紅雞蛋,不過媽咪唔識整,所以就咁烚咗一隻蛋畀佢。佢正常收到好多花,屋企成個花海咁。」

    超蓮指不清楚花束是否超雲的追求者所送:「咁靚女,追求者眾多,應該有嘅。」


    她又指兩姊妹少有傾私人感情事,超蓮還大讚家姐主動在互聯網上寫上真實年齡,勇氣可嘉:「佢好有勇氣,喺ig寫30歲生日,畀我就寫少10年,19年開始有個10 years challenge,我post咗9歲時嘅相,好唔要面,我會周圍同人講19歲,睇吓大家信唔信。」

    至於問到超雲的生日願望,超蓮透露說:「佢都係做嘢,同我一樣,大家都唔係向結婚方向行,佢比較低調,好深閨。佢文靜,我活潑,佢似媽咪,我似daddy。」超蓮又指超雲唔憂嫁:「緣份遇到就會遇到,佢唔憂趕住嫁,望落去得20歲頭,冇話29+1就要結婚,呢個年代都遲婚。」

    (apple daily)

    SHARE