【仲型過爸爸江華】大仔Bryan唔做藝人做護士:冇丟我父親架

    被外界喻為「比劉德華更加劉德華」的江華(原名:陳木華),與麥潔文婚後育有一子一女,儘管他們得到爸爸媽媽的真傳,但女兒天天目前專注學業,大仔陳耀淙(Bryan)則堅拒步爸爸後塵,選擇投身醫護界。

    今日有周刊報道,現年25歲、與江華餅印一樣的Bryan熱愛音樂,13年曾經與媽媽麥潔文齊齊出席有線節目,當時已有不少經理人公司向他招手,但Bryan從小立志做醫生,後來即使成績未達標,他隨即改為修讀護理學,17年畢業後到公立醫院做護士。報道指他一向低調,甚少提及自己家庭背景,對工作很熱誠,甚至不介意做厭惡性的工作。

    早前Bryan罕有地接受網站訪問,坦言「星二代」這三個字是他不考慮入行的其中一個因素:「好多人覺得星二代就係屋企人大把錢,不務正業,乜嘢都要講面子,呢啲有啲不切實際。我反而會諗護士呢份工可以做幾耐呢?可唔可以養到我屋企人?夠我結婚?我唔諗發達,夠食就夠喇,我應該做緊啲大家都認為係正確嘅嘢,冇丟我父親架。」他還笑言另一個不入行的原因,是他被媽媽斷了死症,指他沒有唱歌天份,亦覺得自己沒有演戲天份。

    結果有不少網民大讚Bryan有內涵兼夠貼地,身為媽媽的麥潔文亦在fb留言:「謝謝大家的讚許,希望陳耀淙不會因此而驕傲,加油啊!」

    (apple daily)

    SHARE