【15歲養子唔認得自己】張慧儀:唔識講嗰種心情,好難過

    張慧儀15歲養子張晃維(Hanson)患有先天心臟病,由於問題越來越嚴重,去年10月在醫生建議下,接受以人工導管將上下腔靜脈連接至肺動脈的心臟手術,整個手術歷時近10小時。

    手術後,Hanson做了三日三夜冷凍人,深層睡眠了整整三天,但醒後他一度有兩星期時間認不得慧儀,令身為媽咪的慧儀擔心不已,幸現時Hanson已康復過來。今個農曆新年,慧儀將與囝囝留港過年,及與囝囝加入兒童心臟基金會做義工。

    《蘋果》今日致電慧儀,問囝囝手術後認不到她是否很心噏?慧儀說:「唔識講嗰種心情,好有陰影㗎我而家,嗰時心情好難過,我屋企人又唔喺呢邊,我又唔敢同佢哋講,嗰一刻我唔可以再接受啲負面訊息或者負面嘅情緒,我就自己撐住,嗰段時間真係好難過。」 醫生是否有說過手術後囝囝會不認得人?慧儀說:「醫生話一切言之過早,我哋再觀察啦,因為醫生呢句說話支撐住我,我都同自己講『言之過早』,一個大手術,落咗咁多藥,佢而家係康復緊,我哋唔可以好短時間去判斷佢,我不斷同自己打氣囉。」
    究竟用甚麼方法令囝囝認得自己?慧儀說:「呢個係佢自己意志,我攞埋佢鍾意嘅玩具,包括埋ICU啲醫護人員唔好叫佢個名,叫佢幪面超人,因為佢鍾意幪面超人,成日講自己係幪面超人,我攞埋呢啲嘢同佢講,佢都唔係好知道。所以去到後期,我好感恩,我覺得係神蹟,個天憐憫我哋兩母子,同埋Hanson自己意志,逐漸康復,甚至康復到同手術前冇乜分別。」

    慧儀表示囝囝手術後要戒口:「又驚佢燥熱喎,我間唔中燉啲肉汁畀佢,食啲有營養嘅嘢,食鱈魚,牛肉唔敢畀佢食,蝦蝦蟹蟹總之會發嘅嘢唔敢畀佢食,咁人多嘅地方我唔敢畀佢去,我好驚啲流感太犀利,佢始終手術完冇幾耐,我驚佢感染到啲乜嘢好麻煩。」至於手術費多少,慧儀表示不便透露:「好感恩,瑪麗醫院個開支都唔會好沉重。」

    慧儀表示Hanson讀國際學校,因為做手術,去年7月已經停課沒有上學。不少家長都緊張子女學業,但對慧儀來說,囝囝健康才是最重要。她說:「冇錯,一個人瞓醒起身行路飲水係好自然嘅嘢,但呢個都唔係必然,所以Hanson喺醫院嗰段時間,唔係好清醒嗰段時間,我同自己講,所有嘢都係唔重要,一個人最重要係健康,所以我唔會要求佢點點點,讀書係重要,但我覺得人嘅品德係更加重要,佢一定要係一個誠實同謙卑嘅孩子,加上有愛心,就算佢讀書唔係好叻、好平庸,我相信佢出到嚟社會,大家都會願意幫助佢、接受佢。」不過,為了囝囝將來,慧儀表示自己未來都要繼續努力賺錢。

     

     

     

     

    (appledaily)

    SHARE