【郭藹明黃秋生任達華等都有出席】張家輝心情複雜:覺得冇咗個好朋友

    郭藹明、張耀揚、麥嘉、張同祖、黃秋生、盧海鵬、導演林德祿、阮世生、杜琪峯夫婦、泰迪羅賓等都有出席追思會,但未停步受訪。其中見杜琪峯心情已好轉不少。

    影帝張家輝由經理人鍾珍陪同下,中午現身林嶺東追思會。談到與林導的交往,他透露:「以前我住喺佢隔籬,但大家唔太了解對方,直至佢去年想開部文戲,講一個警察嘅態度及做人宗旨,正正係佢前半生嘅領悟,我有幸畀佢揀中咗嚟演出,而去年尾嗰幾個月我哋不時開會傾偈,會議好長,彼此了解咗好多,當時一切正常。佢形容自己同杜琪峯『青梅竹馬』,又話搵我拍嘅原因,亦係覺得我只要認為係啱嘅事,都會不顧一切咁堅持!」

    家輝形容接到對方死訊,自己心情複雜:「覺得冇咗個好朋友、好導演,同時間亦冇咗個好project。成套戲即刻叫停,冇晒一切嘢。(你幫手完成埋佢?)呢個係佢個人對人生嘅領悟及睇法,冇人可以操控到。」

    而任達華於林嶺東追思會中逗留1小時離開,期間手持追思會小冊子,封面的林導戴上太陽鏡,面露笑容。題為「林嶺東 幸福的生活」。

    問到追思會上氣氛如何,他說:「大家食飯、食雪茄、飲紅酒,同佢(林導)喺空氣中見面,亦有播歌,係由佢哥哥南燕寫嘅。」

    (on.cc)

    SHARE