【彈袁詠儀勁減20磅唔Fit?】張智霖:唔係覺得我…

    藝人張智霖(Chilam)與薛家燕以新身份證宣傳大使身份出席活動,期間接受有關部門頒發感謝狀,家燕透露兒子乃第一批換證人士,故將帶領她一併換證,
    笑指早前完成演唱會狀態不俗,影新相換證時間剛好。

    由於二人正面形象深入民心,近日Chilam更獲加盟家燕代言的產品任代言人,Chilam笑指要向家燕送大禮以表答謝,不過家燕就說:「唔使啦!Chilam一直好錫我,當年拍劇扭傷腳車我入院,登台又請我食忘不了魚,之前未申請到演唱會個期,佢都話一定會嚟,呢份情係真嘅,好感激,同佢合作好開心,人好真又勤力。」

    問到可想再合演母子?二人同聲表示好恨,那情侶檔可接受?家燕笑說:「咁要問吓靚靚(袁詠儀)先。」Chilam則笑指家燕多男友,至於親熱戲,Chilam就說:「嚟真㗎?愈講愈勁喎!」

    而對於老婆靚靚為角色減廿磅…

    Chilam笑說:「佢又拍戲又同我拍真人騷,好忙,我就減產,搵錢交畀佢。(靚靚弗嗎?)有進步空間,可以再弗啲。(你有壓力?)唔係覺得我唔弗嘛?咁做演唱會時有六舊腹肌係好弗,依家就啱啱好,我係純天然,無添加嘅。」更預告農曆年舉家到北海道滑雪。

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE