【爆關智斌…】張敬軒直插:呢啲人係五穀不分

    「獎王」張敬軒(軒仔)於自家法國餐廳舉行答謝宴,並即場「晒冷」,在台上展示獲得的獎項,氣勢逼人!軒仔甫上台尷尬地邀請一名特別嘉賓上台:「造型師請上台,我條褲褲頭爆咗!驚甩褲!」

    隨後便逐一多謝一直支持自己的客戶及每個單位,自言遇到好多貴人:「呢行好現實,要配合天時、地利、人和,自己年年都係同一強度、量度咁做。」而當Fans上台送贈紀念品時,發現一條「波叔褲」,軒仔收到笑不攏嘴,場面爆笑!

    問是否要自掏腰包「埋單」?軒仔指由公司負責,但當被提醒是由他自費時,軒仔反應愕然:「早知係咁就食龍蝦,羊毛出自羊身上,但開心嘅,因為老闆(楊受成)都有獎勵我,送咗隻炒斷市嘅名錶。(價值?)都值10幾萬,或者唔夠錢埋單就拎隻錶出嚟,哈哈…」而之後會再同公司同事慶功,更宣布11月會與中樂團開騷。

    軒仔表示睇好多報道指零售業變差,但都會保持出傳統唱片,同時加強網絡宣傳。問是否想轉行做網紅?他笑話:「咁易咩?啲網紅擘大眼就剪片、飯都唔食,係一門好高深嘅學問。」

    講到同公司的關智斌(Kenny)於網上平台有煮食節目,問可會上節目大展身手?軒仔說:「會中伏㗎喎!我唔敢食佢煮嘅嘢。(一人煮一樣。)我煮畀佢食?咁難㗎咩?因為依家係競爭對手,所以都冇乜點睇,大家都要喺Channel呃Like。(去挑機?)唔使啦!我唔出手啫!霆鋒(謝霆鋒)第一,第二係唔係我唔知,但我一定贏關智斌囉!佢煮嘢食都係新丁,聽講佢墨魚條軟骨都唔知係咩,我媽會話呢啲人係五穀不分。(踩佢喎?)唔係!唔識咪學囉!虛心啲打嚟問我,我可能都會教佢!」

    又指對方強項不是煮嘢食而是做運動,笑稱Kenny就快轉做運動員。

    (on.cc)

    SHARE