【傳再度有喜】應采兒曬全家福 個肚…

    陳小春與應采兒喺2007年公布戀情,2010年結婚,2013年二人有了兒子Jasper,但一直未有公開仔仔樣貌。

    直至陳小春孖Jasper參演《爸爸去哪兒》,萌萌的Jasper懂事可愛,係個小暖男!

    節目播出後人氣立即急升!

    Jasper圈粉無數,陳小春和應采兒也因為兒子備受關注,頻繁亮相綜藝節目,之後陳小春宣布Jasper「退出娛樂圈」,讓很多網民表示不捨。

    之前應采兒喺節目提過想追返個女,而近日一直傳佢肚凸凸再度有喜!

    甚至被捕獲同Jasper逛嬰兒用品店,仲話佢衣著寬鬆「下衣失蹤」,網民見到即話:「這一看就是懷了嘛」、「肚子好大了」。

    呢日應采兒喺社交網曬出全家福,佢留言話:「熒光棒家族 祝大家Happy 2019 」。

    相中嘅Jasper又高咗,一家三口皮膚曬黑哂,網民就搞笑留言話呢個係「黑白分明家族」。

    至於之前一直傳再度有喜嘅應采兒就繼續着鬆身衫遮肚,到底係咪真係有喜呢!?希望快啲聽到佢哋嘅好消息啦!

    (IG/綜合報道)

     

     

    SHARE