【2018年發生嘅事…】容祖兒:全都係剛好

    兩人正好做了鄰居,而剛剛已轉行的賈立怡因祖兒一句鼓勵說話,再次憶起創作初心。係緣份啊!

    天后容祖兒今日推出新國語歌《剛好》,談到新歌的製作過程,她話跟歌名一樣:「剛好」。她透露搬屋時遇到曾幫她寫《獨照》的音樂人賈立怡,兩人正好做了鄰居,而剛剛已轉行的賈立怡因祖兒一句鼓勵說話,再次憶起創作初心。

    之後在祖兒生日當日,祖兒就收到了《剛好》的曲詞,她笑說:「剛好嘅時間、剛好嘅相遇、剛好嘅心情、剛好嘅結果。」


    祖兒說:「2018年乜嘢時期都係剛好,雖然當中有開心唔開心嘅事,但足夠令自己睇清楚,我係非常幸福嘅人,有能力去應付所有遇到嘅事,有足夠嘅智慧同能力,去解決心入面嘅問題。我知道身邊有好多愛我嘅人,一直喺我身邊畀好多好多力量我,當然我希望自己能夠愈嚟愈強大,覺得人生最大嘅成就唔係乜嘢獎項,而係可以做一個屬於自己、真正嘅自己,所以未來都係朝住呢個方向,工作之餘,努力保持一份初心。」

    (on.cc)

    SHARE