【拖住又攬實 】阿Sa即刻變小粉絲:我暈喇 佢係我唯一一個…

    昨日是Boxing Day,不知道大家在最後一天聖誕節假期是怎麽過呢?
    藝人蔡卓妍(阿Sa)昨晚就和她的偶像過渡了一個很愉快的晚上。她於社交網上大晒合照,網民高呼好羡慕!

    她留言:「我暈喇  入行38年 都仲咁靚仔咁charm 咁有heart 咁有passion 對所有人都咁好 呢份堅持唔係人人都做到  #再説一次我愛你  #iloveandylau ❤️❤️ #andyforever」
    劉德華的20場跨年紅館個唱,已經舉行了超過一半,連日來均有不少圈中人捧場。

    鍾楚紅

    梁詠琪

    劉嘉玲

    昨晚Boxing Day是劉德華跨年演唱會的第12場,捧場嘉賓有容祖兒﹑蔡卓妍(阿Sa)和霍汶希(Mani)。

    祖兒在社交網上載在後台跟華仔的合照,化身粉絲的祖兒大讚華仔敬業又落力,舞台靚到不得了。

    她說:終於到我看這個100分的演出 謝謝華仔 永遠的敬業落力熱情無限 為我們帶來這個熱血沸騰的boxing day 舞台靚到不得了 紅館樓底好左(咗)好多 好像去了太空館 靚仔歌王用心用生命演出 我也是落力的觀眾 用心用生命欣賞佢嘅演出 不停大嗌 成身汗 但係冇得聽開心的馬騮同倒轉地球有啲遺憾。」

    而阿Sa亦在社交網上載跟華仔合照。

    發文說:「華仔拖住我呀!!!我又攬到華仔呀!!!😍😍我暈喇 我承認我有好多偶像 但係華仔係我唯一一個 又係偶像又係我嘅學習榜樣 入行38年 都仲咁靚仔咁charm 咁有heart 咁有passion 對所有人都咁好 呢份堅持唔係人人都做到  #再説一次我愛你  #iloveandylau ❤️❤️ #andyforever」

    華仔入行38年,依然熱衷於演藝事業,還一直得到很多同行喜愛和後輩尊重,阿Sa說的是真的,華仔真的是一個很值得學習的好榜樣!

     

     

     

     

    (綜合報道 / ig)

    SHARE