【「麻煩製造機」】同靚靚14年後再合作:全香港冇女演員可以⋯

    14年後再做靚靚「老公」,事前更特恴去請教靚靚「真.老公」張智霖。佢哋兩個一上到台就不停互笠高帽。佢仲好大膽咁公開話,全香港都冇女演員好似靚靚咁,可以演活呢種潑辣嘅角色。

    藝人吳鎮宇、袁詠儀(靚靚)、張達明、吳肇軒到北京出席電影《家和萬事驚》記者會,靚靚及鎮宇繼2004年《我愛天上人間》後再度飾演夫妻!

    電影改編自張達明的獲獎舞台劇,講述吳鎮宇一家五口為保衛「海景房」做出一系列啼笑皆非的事情,以荒誕喜劇反映社會房屋問題。在戲中飾演家庭支柱的吳鎮宇,同時亦是家庭地位低微的好男人,扮演家庭主婦的袁詠儀自封「麻煩製造機」,吳鎮宇笑言:「佢演得好好又傳神,全香港冇女演員可以好似佢咁潑辣!」

    張達明在電影内化上老妝飾演吳鎮宇的爸爸,更慘遭忽視及被孫兒欺負,張達明直言覺得最難是:「吳鎮宇咁靚仔,我點樣做佢爸爸?」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE