【孖Andi一齊發文】卓林:攀上高峰不是為了⋯

    吳綺莉19歲女兒卓林同31歲嘅女友Andi今年喺加拿大成婚。

    雖然早前回港遇到阻滯要媽媽吳綺莉幫手,不過話晒已經係成家嘅人,所以日前吳綺莉都話卓林已經同太太搬走。

    媽媽喺出席活動時話:「人要自我反省,睇吓自己啱定唔啱,要時間去學習。」

    今日係卓林婚後首個聖誕,兩人排除萬難先可以結婚,難得佳節緊係要放下閃啦,兩人喺佢哋嘅公司IG放上咗一張粉紅色系嘅合照,寫上:「Love for all. All is one.」

    另外,喺佢哋嘅個人IG都分別貼上自己嘅單人照,卓林寫道:「Climb a mountain not for the world to see but to see the world.」(攀上高峰不是為了給世界看見,而是為了看見世界)。

    而Andi則寫上一篇文章,講述聖誕,又祝福大家每一日都可以同聖誕一樣咁開心,仲話:「Dec 25th. A day to think of those who are hungry, lonely, hurt, and lost. I will not accept more than i need.」(12月25號,這是一個想像別人正感受飢餓、孤獨、受傷與迷失的日子。我不會多拿我不需要的東西。)

    (apple daily)

    SHARE