【已經搬定屋遷就校網!?】大肚陳凱琳笑得勁開心

    藝人陳凱琳(Grace)、劉穎鏇、孫慧雪昨晚到屯門出席「V City甜蜜倒數迎聖誕」活動,三人輪流獻唱及孖fans玩遊戲,更獲送上禮物,而送給Grace的禮物是老公鄭嘉穎與她的合成BB照,非常溫馨。

    Grace啱啱宣佈佗小嘉穎(相關新聞:https://goo.gl/3rrfsM)。

    佢喺活動上神采飛揚,好高興咁同fans影合照,活動上三人又互送聖誕禮物,劉穎鏇就話要好多小朋友物品俾Grace。

    大會又要求三人做瑜伽pose,結果雪雪最柔軟,而大肚婆Grace只係舉高手。

    Grace受訪時相當開心,佢話帶着「Baby Kelvin」出活動:「終於可以同大家講,收到好多人祝福,今年兩個人過,暗地裏有第三個,諗到出年好唔同就好溫暖。嘉穎今日喺美國登台完返嚟,今晚返到香港,自己出嚟做嘢未見到佢。」

    問到開始買BB嘢未,Grace就話:「未買,想揀啱先,都要忍手,驚成屋都係,始終市面選擇太多。(嘉穎買嘢狠過你?)係呀!佢成日叫我行街睇BB嘢,以前都唔係咁。(你會唔會呷醋?)好在係仔,如果女嘅話,我地位可能降級,反而係嘉穎叫我唔好掛住個仔、唔記得老公。」

    而聖誕節就會同雙方家長食飯慶祝。

    之前有報道指兩人為咗小朋友,已經搬咗去天后豪宅,方便兩父子喺同一間學校讀書做「師兄弟」,Grace否認:「吓,唔係喎,冇搬屋。」問到會否搬屋遷就校網?她說:「冇咁快,我唔識,一步一步嚟,我屋企都夠空間。」

    咁Grace媽媽是否搬去同住方便照顧佢?Grace作出否認,表示媽媽只是嚟煮嘢食。

    Grace又表示每月最期待照超聲波看BB樣子,講到產檢就露出燦爛笑容!

    對於之前嘉穎誤會臍帶是「何B仔」,問BB是否很「大條」?Grace避而不答,並笑說:「佢依家知道咗,唔會再犯呢個錯。」

    同場仲有孫慧雪,已有一個囝囝嘅阿雪,獲大會送咗一張孕照,預祝佢來年再有喜,生番個B女,湊夠個「好」字!

    問到佢係咪都想再做媽咪,佢話︰「冇呀!明年嘅工作都排得好密,暫時唔會住,老公都批准,因為知道我忙於工作,過多兩年先,o依家湊囝囝都覺得好攰,會專心拍劇先。」

    問到點解老公唔畀佢做少奶奶?阿雪話︰「老公鍾意我勤力,初時以為係讚美,到o依家終於都明白。」至於陳凱琳有冇同佢取經學湊仔,「都有,Grace問我有冇做孕婦瑜伽,初時都日日上堂,後來因為BB頭圍太大,自然分娩唔到,結果都係開刀,嘥咗之前學孕婦瑜伽。」

     

     

    (綜合報道)

    SHARE