【係佢接到花球!】江若琳:嫁畀你係我生命中最無悔最正確嘅選擇

    「你係我嘅蘋果,我係你嘅蘋果樹,如果曬,我同你擋太陽,落雨同你擋雨水,行雷就劈我先,好唔好呀?」好感動呀!

    蕭潤邦(Oscar)與江若琳(Elanne)進行完接新娘及向長輩斟茶儀式,二人再於海邊的露天場地進行註冊儀式。

    新娘子穿上低胸露腿白婚紗翹住父親進場,穿上禮服及婚紗的兩人,在伴娘小肥和伴郎謝安琪的陪伴下,向現場的來賓宣誓,平時口若懸河的Oscar一開口就緊張到口窒窒要多度深呼吸,一開口就話:「好驚呀。」之後他拖住新娘子手說:「我係佢嘅…」朋友不停寸他:「唔好喊呀,我有紙巾。」

    Oscar全程哽咽:「你係我嘅蘋果,我係你嘅蘋果樹,如果曬,我同你擋太陽,落雨同你擋雨水,行雷就劈我先,好唔好呀?」江若琳聽到好感動,要用紙巾抹眼淚,Oscar承諾:「我會一生對你永遠不變,I love you!」

    Elanne被感動得不停流淚,但又淚中有笑。之後Oscar再鼓起勇氣讀出誓詞。

    到Elanne宣誓:「喺過去十年裏面,我哋喺自己人生裏面不停去經歷,不停去學習,我好感激個天,喺我覺得喺呢個世界覺得好絕望嘅時候,你以另一個身份出現我面前,我都問過你,其實你生得咁高大,喺咪嚟同我擋風擋雨,但你話唔係,係為我擋子彈,的而且確喺我人生裏面,我做錯好多嘢同決定,但我有一樣嘢好確定,今日我決定嫁畀你,係我生命中最無悔,最正確嘅選擇。」

    Elanne再嗚咽讀出誓詞,全場拍掌!之後兩人交換戒指,再深情擁吻,十分浪漫!

    而擔任兄弟團的當奴在場見證兩人宣誓,他在社交網留言:「蕭潤邦話曼聯輸波都未喊過,今日為咗娶老婆而喊。」

    完成儀式,江若琳拋花球,JW接到花球後即大笑,面都紅晒,江若琳即攬住JW。

    JW男友Tarzan(葉韋彤)亦行前搭住JW膊頭,一齊影合照。

    相關新聞:

    【江若琳蕭潤邦結婚 伴娘竟然係佢:第一次⋯】https://goo.gl/FgsTPB

    【三對情侶超級Sweet!江若琳多次感動落淚】https://goo.gl/xdV2UP

    【鬧蕭潤邦班兄弟好無賴 小肥不滿:我哋強迫收咗⋯】https://goo.gl/Yb3D2L

    (綜合報道)

    SHARE