【卓林又唔喺香港】郭秀雲痛批卓林太太Andi

    郭秀雲和兒子景峰最近在中環出席慈善步行活動,郭秀雲極力推廣保育拯救海龜,開心獲一班好友支持。

    郭秀雲和好友吳綺莉一直互相支持,但今日就唔見吳綺莉蹤影,郭秀雲話佢有工作在身,不過大家已約好一齊過新年,仲話:「當然朋友間都會呻下近況。」

    一直指卓林結婚後已經返港,日前卓林亦被影到與Andi在油麻地食班戟。(讀者提供相片)

    (讀者提供相片)

    (讀者提供相片)

    問到郭秀雲有冇同對方聯絡?佢話:「佢都唔喺香港,有啲嘢未搞得切,未辦妥啲手續,隻狗都未搞得掂,點返呢。」

    係咪再飛返加拿大?郭秀雲就只透露卓林不在港。

    郭秀雲雖然已約定吳綺莉,但都希望卓林一齊出席,至於歡唔歡迎卓林帶埋另一半Andi出席?
    郭秀雲話:「佢(Andi)有機會想同我講嘢,但我唔想嘥氣同啲咁嘅人講,我唔會尊重佢。我覺得作為一個老師,同埋年紀比對方大咁多嘅人,如果係真心愛一個人,應該去輔導、幫助對方去做正常人應該做嘅嘢,例如返工,或搵好自己將來一條路,呢個同男、女或年齡無關,愛情可以跨越一切,問題係正常人應該要做番正常事,對社會要有貢獻。」
    (apple daily)
    SHARE