【囡囡未出世已諗呢個問題】利嘉兒承認產後情緒波動大

    藝人利嘉兒(Lily)出席活動,談到平時有否收藏珠寶習慣,Lily指沒有特別習慣:「但平時見到好啱先會買,又冇特別諗保唔保值。我知道有啲人戴首飾一定要真嘢,但我就冇咩所謂最緊要個款式易襯。」

    「(依家會唔會為咗囡囡買保值嘅款?)真係開始會諗,咩都以佢行先,以前聽到啲媽咪會買啲金器畀小朋友,覺得好無聊,不過依家自己都變成咁。囡囡出世後都收唔少金器,都會留番畀佢大個,所以依家都會計劃買啲金粒畀佢。」

    問到會否為囡囡Karyssa搞百日宴?她說:「因為我同老公都多朋友,囡囡未出世已諗呢個問題,不過因為佢百日宴時係臨近聖誕節嗰幾日,好多朋友都不在港,所以12月就會搞個自己親戚百日宴先,因為親友都比較緊張,點都要同佢慶祝吓。至於請朋友方面就要有周詳計劃,可能等囡囡大個啲先再搞,咁可以邀請更多朋友,加上囡囡細個,唔希望佢接觸咁多人,所以可能會舉行1歲派對。」

    又表示自己產後情緒波動大,對女兒的日常生活亦會有所擔心。

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE