【三個好姊妹不分你我 有B齊齊佗齊齊湊】賴慰玲感動發文

    賴慰玲囝囝「也也」(Marat)不經不覺已經一歲,一家三口當然為Marat開生日派對,並請來一眾好姊妹慶祝,當中包括兩位大肚索爆人妻陳凱琳和陳嘉寶,兩人老公鄭嘉穎及黃頌祈(Epaphras)也有出席,又有機會請教賴慰玲湊仔經。

    孫慧雪與楊潮凱更帶同自己小朋友現身,令現場增添不少笑聲。

    三個好姊妹有B齊齊佗,齊齊湊!Grace結婚當日兩位好姊妹都好感動,還記得這張相片嗎?
    賴慰玲開心留言:「So happy to you!! #靈異學會嫁曬(晒)出去啦!」

    「靈異學會」為TVB劇集《殭》三人共同創立的一個學校學會,成員亦只有賴慰玲、陳凱琳和陳嘉寶三人。

    現在大家都邁進相同階段,畫面好有愛!

    契媽陳嘉寳都大緊肚喇!

    契媽陳凱琳Grace要遷就也也方向影相,超搞笑,但亦好有母愛!

    鄭嘉穎都抽空出席

    賴慰玲開心留言:「Marat 1st Birthday P Thanks for coming!! 感覺滿滿的愛包圍也也 多謝 @ghlchan 契媽媽親手整的蛋糕 我們協議誰懷孕就send隻比大家,今日你整隻雞仔比也也別出心裁!@snow711 @hoi1218 希望我們的小朋友可以一同成長 就好似我哋咁成為好朋友 多謝 @anjaylia @epaphras 兩脅插刀有求必應早到遲走好錫(惜)也也 仲有開緊工爆咗軚嘅你哋 @cheronna @missjni @sisleychoi 嚟唔到都令我覺得好有愛」

     

     

     

     

     

    (ig / 綜合報道)

    SHARE