【傳封肚拒絕生B】王君馨親自回應

    藝人王君馨(Grace)到中環宣傳劇集《是咁的,法官閣下》,她透露剛由紐約返港,早上五點半才落機,但為煲劇而冇瞓覺,之後就出席活動。

    講到紐約之旅,Grace表示同老公去慶祝感恩節、到百老匯睇騷,並出席胞兄的婚禮。

    講到頒獎禮提名,她直言最希望劇集得到「最佳劇集」獎:「愈睇愈寫實,講出香港人心聲,身邊人都話好有共鳴。(咁你自己提名視后呢?)有人撐我會爆冷,有呢啲鼓勵我覺得好大支持。」

    Grace在劇集表現出色,連校長譚詠麟同方力申都發文大讚,為競逐今年最佳女主角打下强心針。

    對於最近又報道指Grace為衝刺事業而封肚拒生B,她表示:「係希望過多一兩年先預備,我同老公年紀仲細,佢只係嚟咗香港年幾,仲習慣緊呢度嘅節奏,而且我想環遊世界先。(攞完視后先生B?)呢樣好睇天時地利,自己控制唔到,不過跟住都有套大劇要練功夫,希望畀到觀眾驚喜。」

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

     

    SHARE