【叫大家唔好提】麥明詩:無謂呃人同欺騙人感情

    藝人麥明詩、麥美恩及陸浩明現身電視城,為新節目《一帶一路一狀元》錄影。三人齊齊受訪時,當記者連聲恭喜麥明詩獲提名本屆視后時,她靦腆回應:「尋日咪問咗囉。(父母係咪覺得你好叻?)冇傾過,我爸爸同哥哥尋日就入咗嚟錄影《#後生仔傾吓偈》。」

    在旁的麥美恩即說:「我入圍嗰時好想攞㗎!」自知資歷尚淺的麥明詩謙虛回應:「我冇你咁刻意,有啲獎好難攞,明知未夠資格,無謂呃人同欺騙人感情啦!大家唔好提咁多。」陸浩明笑謂:「咩呀?我哋訂咗枱(12月)16號同你慶功。」麥明詩說:「尋晚錄《後生仔》時錄影你明明唔係咁講,嗰集差唔多聖誕先播,所以你係恭喜定我落選喎!」

    談到主持《一》節目,麥明詩笑言對嘉賓翟威廉另眼相看:「問咗條好深嘅問題,好似係中國嘅海上航導由邊個城市開始,佢竟然識答,即刻覺得佢好有才華。」陸浩明即表示該節目讓他更加了解身邊同事:「包括佢哋經營好多副業,好似黎諾懿原來有開車房,嚟緊又會染指BB用品界。」

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE