【感觸落淚】劉德華:最唔直白係對住愛人

    Vani早前請咗華仔接受佢主持嘅節目《雲妮鍾情》訪問。

    商台DJ Vani(雲妮)今年三月發現患癌後即時停工治病,佢喺節目多謝過好多圈中朋友,答謝大家喺佢病嘅時候送上溫暖,當中包括華仔劉德華。

    節目中Vani講到今年5月,佢做完七個小時手術,半夢半醒就見到華仔嘅花果籃,令佢好開心。提到同華仔相識28年,由記者年代到依家,更忽然感觸落淚。

    之後華仔提到其下月演唱會主題曲《My Love》MV中,出現一對銀髮老人家舉行婚禮嘅場面,華仔話:「係想表達呢個世界,好多嘢都可能諗太多,有時可能整個世界都準備為你祝福,好似劉德華談戀愛,歌迷會唔鍾意?會唔會諗太多呀?其實只要話畀佢哋知,都會衷心祝福。」華仔又舉例早排圈中都有一對結婚,都係呢個情況,但佢冇開名講邊個,笑住話:「費事話人哋,冇理由話人上年紀嘛!」Vani話呢啲叫黃昏戀,華仔就笑住話佢作咗個名叫「黃昏又黎明」。

    訪問中,Vani問華仔當年跳落台救歌迷一事,問佢知唔知當時有幾高?佢就話:「我唔記得有幾高,我記得我落去真係揮拳,睇番有啲內疚,冇諗過互聯網世界咁open,不過覺得真性情表達ok!」

    Vani之後更單刀直入問華仔係咪一個好直白嘅人,華仔話:「最唔直白係對住愛人,屋企我會表達,係唔知點解。可能係拍戲習慣咗一啲可歌可泣嘅愛情故事打動你,可能生離死別先會感動。細水長流嘅歌曲電影唔會太過打動我。」華仔話經歷太多戲入面嘅人生。

    華仔覺得除咗寫劇本定咗角色性格之外,一個演員都會畀到角色生命。某程度上唔同角色嘅愛情裏面,多多少少都會有自己嘅愛情觀,佢用電影《天若有情》為例:「即係話JoJo(吳倩蓮)、華Dee(劉德華)我都記得嘅,我哋談戀愛時經歷過,到底係朋友定係愛情呢?其實愛情我好精忠,到一個critical moment(關鍵時刻)朋友需要我,我可能擺低女朋友,唔係話犯法呀。」

    華仔話:「現實中如果有個朋友失戀,需要自己嘅時候,就算依家同女朋友食緊飯勒,我都會話『sorry』,安撫咗佢,好似JoJo咁,你自己跪喺度,有乜嘢同佢講啦,自己偷偷地走咗去。」華仔話依家男性就係冇做到「偷偷哋」,女方可能偷偷哋就會冇事,唔好好似應該咁,等女方有個落台階,換句話講尊重另一半好重要。

    Vani問到華仔係咪由古墓密不透風唔講另一半,到近年歌迷可以見到成個家庭,華仔就話唔係:「從來冇介意過,只係未係時候。因為可能兩方面協調,另一半習慣見到我,唔習慣見到你,等佢係一個comfort zone。」

    華仔用嚿年墮馬意外,解釋外間有人話自己「經過大劫,脫胎換骨」:「唔會跌一跌就叻咗,只係明白多一樣嘢,會突然有嘢影響你全盤計劃,人生所有嘢準備好晒要停。我自己覺得當我卧床3個月,以為可以落地行,原來唔得仲要坐輪椅。」華仔最後前後8個月先可以行。講到卧床經歷,華仔話開頭2個月可以落地開始,就鍛鍊自己雙手由床上落輪椅去廁所,佢話:「之前仲要接受姑娘遞個尿壺畀你。」

    華仔話第一日、第二日好尷尬,到第三日明白大家各自做緊各自角色,佢話:「個角色一定要清楚,唔係話病嘅時候『我都要係劉德華』,冇得扮,惟有你話畀佢聽我靚仔喺心靈,用第二方面再呃過佢。」

    (Apple daily)

    SHARE