【14歲囡囡拍拖】徐濠縈大讚:我一早就知

    歌手陳奕迅與太太徐濠縈(阿徐)視女兒陳康堤(包包)如掌上明珠,一家三口幸福美滿~

    阿徐仲成日接囡囡放學,兩母女感情超好!

    日前就有周刊報道話康堤拍拖啦!仲話個男仔係「嫩版彭于晏」,真係有眼光!

    徐濠縈昨日喺尖沙嘴出席一個品牌活動,佢着住一套綠色嘅西裝到場。

    問到14歲女兒陳康堤被拍得情竇初開拍拖,阿徐就笑笑口咁話:「尋日朝早一擘大眼,就有好多朋友好心畀段新聞我睇,其實我知佢拍拖,冇嚇親,我嚇親係點解你哋會收到風佢喺邊個球場比賽?你知我哋係禁止去睇佢比賽㗎嘛,點知畀你哋影到,仲要跟足全程,影埋佢朋友。」

    問到包包睇完新聞之後點,阿徐話包包擔心對方多啲,因為唔知對方家長會點諗。阿徐又話見過個男仔,不過Eason就未見過,阿徐仲話:「不過都唔擔心,睇Eason就知佢開放,呢個年紀都可以拍拖喇,佢又唔係小學生,都中三,有自己鍾意嘅人都好正常。」

    問到阿徐點睇個男仔,佢就話:「要我講人哋?(報道話個男仔係嫩版彭于晏。)咁咪好囉,佢都靚仔㗎,我同阿女都好有眼光,最緊要大家開心,希望大家高抬貴手,因為佢哋小朋友唔識,嗰日阿女都有發現有人影,但就冇為意,都有叫佢喺公眾場合檢點啲。」

    咁包包o依家拍拖感覺點,阿徐就話:「我就OK,反而我身邊啲朋友唔OK,特別係睇住佢大嗰啲,佢哋記憶中包包仲係梁浸浸咁大,其實佢已經有少女心事。」至於有冇心理準備10年後抱孫,阿徐就話:「吓,我要諗呢啲喇?我冇諗過啊,不過都係福份嚟。」

    (綜合報道)

    SHARE