【不過就成日…】李美慧囡囡萬千寵愛在一身!

    前港姐李美慧(Vivi)與百億富商曾文豪於今年7月結婚,並於10月順產誕下得意B囡「小糖心」!

    Vivi佗緊B嘅時候不時都會喺社交網PO相同大家分享生活點滴,就算佗B都仲係咁Fit,佢之前透露自己只係重咗10KG:「個個都問我點解仲可以咁瘦,我好俾心機去Keep㗎☺️每日食一餐有營養的,晚飯沒有應酬的話,就可免則免。不過我好少肚餓,因為有隻‘無影腳’頂住我個胃🤣到依家我一共肥了10kg」

    誕下囡囡之後就少咗更新,唔知係咪因為掛住湊B囡太忙唔得閒update呢?

    不過早前久未露面嘅馬賽去探佢同BB時,李美慧都有PO合照!

    話咁快B囡已經滿月,李美慧「坐月放監第一個活動」就係現身慈善活動。

    望落佢面尖尖咁,睇嚟已經極速修身!而噚晚佢再喺IG PO相。

    原來噚日係囡囡擺滿月酒嘅大日子!


    李美慧PO咗佢同老公、囡囡嘅一家三口照。

    佢留言話:「小糖心滿月啦,成晚好乖,輪流招呼客人」

    綁了一條粉紅色頭巾在頭上嘅B囡超可愛!其中一張相仲見到佢兩邊手仔戴咗唔少金器,真係萬千寵愛在一身!

    李美慧就話:「係呀,BB噚日搞滿月宴,佢成晚好乖,冇扭計,周圍招呼客人,噚晚冇乜嘢主題,都係屋企人食飯,唔想大搞,簡簡單單。」講到囡囡身上嘅金器,佢話係親友送嘅滿月禮物。BB個樣好似媽咪咁標緻,不過好多張相都係皺住眉頭,李美慧就話:「太多人,我冇留意佢點解皺眉頭,但佢成日都皺眉頭。」

    (綜合報道)

    SHARE