【喺《是咁的》表現出色】王君馨:多謝譚校長

    無綫藝人黃智賢(Ben)、王君馨主演的台慶劇《是咁的,法官閣下》口碑相當不俗。

    而昨晚一場二人的法庭戲中,當中的對白更令不少人回味及引起共鳴,例如君馨講「我們之間甚麼都有,就是沒有愛」、「我與你的相遇,從來都不是我主觀意願可以控制,一切都是天意」等,都演繹得非常好。

    君馨的演技出色,就連譚詠麟(阿倫,譚校長)都大讚!他Cap晒圖並上載到社交網,仲留言:「剛剛踢完球回家看到一場好戲!」

    之後,君馨接受訪問時坦言好開心、驚喜,又指冇諗過譚校長會有時間睇電視劇。她亦坦言昨晚工作後一邊打邊爐、一邊看劇集,助手更幫她拍了短片。而她看完那一幕戲後,更指住電視鬧黃智賢係衰人,認真入晒戲!她謂:「多謝譚校長,多謝佢支持同讚賞,編劇寫得好好嘅一場戲,亦都係我同Ben好鍾意嘅一場戲,希望觀眾繼續支持。」

    方力申都有喺王君馨IG留言讚佢演得好,似乎有啲感觸⋯⋯

    而黃智賢接受訪問時謂:「呢場戲,編劇李茜寫得好好,啲對白寫得好正,我哋一個字都冇改,我同君馨都演得好投入,多謝大家支持。特別一提係配樂同剪接都好好,各人反應都好好。」

    (on.cc)

    SHARE