【老公唔識做…】李嘉欣聽完都忟:點解會預佢

    大美人李嘉欣出席商場聖誕亮燈活動,講到她與許晉亨本月23日結婚十周年,問到會點慶祝?她說:「應該會喺香港,唔知佢有咩安排,我諗非常簡單咁慶祝。(二人世界?)老公有預埋個仔,我聽完都忟,嗰陣時佢都未出世點解會預佢,諗起一啲都唔浪漫,不過佢應該檢討咗。(有冇咩禮物想要?)保持依家咁已經好好,佢係好爸爸又係好老公。」

    同阿仔有戀愛感覺

    問到阿仔乖唔乖?佢話:「一半一半喇,我當然希望佢樣樣都好,但好難,咁自己都會有情緒,小朋友都係,面對佢哋都唔可以太順從,佢有事求你時就會好Sweet,佢會話我係佢女朋友,好似頭先喺車度同佢Face Time,佢不停對住電話錫我,佢話返屋企要攬我,補償番,同佢有種戀愛嘅感覺,可愛時好似天使,但唔係經常。」


    過單身聖誕都得

    問到早前老公許晉亨陪兒子參加學校活動,點解冇去?嘉欣話:「爸爸好偉大,等佢兩父子曬吓太陽。(你驚引起混亂所以唔去?)畀機會佢哋兩個人,我平時都會參與,我係以小朋友立場去睇,佢開心我會去做,我個身份係媽咪。」她又透露聖誕節未必會去滑雪:「五勞七傷,都想變吓,不過小朋友鍾意。(會遷就小朋友?)我可以一個人過單身聖誕都得,等佢哋知道我唔喺度會掛住我更加愛我。」

    (on.cc)

    SHARE