【結婚四周年】黎諾懿一家幸福美滿:多謝你給我一個咁完整的家庭

    黎諾懿與前落選港姐李潔瑩(Nicole)拍拖三年後,於2014年拉埋天窗,一直都非常恩愛~

    二人愛情結晶「小春雞」(黎峰睿)於上年四月出世,黎諾懿時不時都會喺社交網上PO仔仔嘅得意相!

    而昨日係佢同太太結婚4周年,佢哋同小春雞去完公園玩之後,晚上就過二人世界~

    李潔瑩喺IG大曬禮物,係一隻綠色嘅鑽戒,原來黎諾懿每年都會送戒指畀佢,真係超Sweet啊!

    而黎諾懿就表示:「四年前今日,我跟你進入人生另一個階段,多謝你給我一個咁完整的家庭,老婆我愛你 結婚週年快樂」

    李潔瑩喺IG留言:「nicgogo#放閃系列 之第四年結婚週年紀念 慶祝活動有下午家庭樂,晚上二人世界撐檯(枱)腳!謝謝老公每年送我戒指,今年第四年是綠色,愛不惜(釋)手 一切很美、只因有你 #放閃 #小心慎入 #閃光彈 #Iloveyou」

    (綜合報道/IG)

    SHARE