【兩星期成功減30磅】利嘉兒慘被「家暴」:由天堂跌落地獄

    藝人利嘉兒(Lily)、蔣怡、林雅詩、何基佑及太太鍾凱瑩(Charis)到旺角出席孕婦產後護理中心開幕活動。

    誕下女兒Karyssa個半月的Lily表示收身情況OK:「數字好驚人,兩星期減咗30磅!我水腫多,生之前對腳腫到行唔到,好似象腿咁,因為BB個頭早咗向下。」她透露產後一天已輕了15磅,現在只差幾磅就回復懷孕前的體重:「呢幾磅係樽頸位,主要喺肚度,要紮肚同做運動先得。」她自認一向怕悶而零運動,又難以找人陪。

    提到湊B會瘦,Lily笑言未感受到,因現時仍有陪月幫手:「但佢一放假我就由天堂跌落地獄,仲要畀人『家暴』!雖然囡囡好乖,但佢一喊就亂抓,BB啲指甲好利,我塊面同頸都畀佢抓損過。」至於可有幫女兒沖涼?她表示成功過一次:「佢好歎,好似飲醉酒咁,不過其他都係喊嘅。」她大呻做新手媽媽經常睡眠不足,老公只是做樣幫手:「好似演員咁,人哋準備好佢咪埋位餵奶同陪個女玩,發覺要換片就話要去飲水,男人都係咁,不過見到佢哋父女情深對望好開心。」

    另外,懷孕8個月Charis透露最近脊椎有點不適,要靠按摩舒緩。何基佑笑言:「我好想瞓,但佢半夜慘叫,我惟有學按摩幫佢。」

    (on.cc)

    SHARE