【曾喺同一間醫院度人生難關】劉德華激罕談到屋企人

    早前透露因為發現患癌,故停工專心治病,戰勝病魔後即時返回工作崗位。佢曾經喺節目多謝過好多圈中朋友,答謝大家喺佢病嘅時候送上溫暖,其中一位就係劉德華喇!


    Vani在節目中亦有重點多謝一直以「阿哥」相稱的張學友:「要多謝呢個冇血緣嘅阿哥,我知道你唔鍾意上網,但係都不斷上網幫我搵醫學資料,就算幾忙都keep住為我打氣,上個月又安排全家人去澳門睇演唱會,作為我康復嘅禮物。」

    噚日佢仲喺Ig貼咗一張用「女友視角」手法拍攝、同華仔手拖手嘅相片。

    原來華仔噚日去咗電台做錄音訪問,Vani留言話:「今天見到華仔,談起我們之前各自的經歷,我就哭了出來!謝謝華仔在我的節目毫無保留的各種分享,再告訴大家播放日期!今天身體有點不適,但有華仔在,很快就恢復元氣了!」

    商台DJ雲妮(Vani)今年3月向電台請假,「暫別」主持節目《雲妮鍾情》,至月前才復工。Vani透露因為發現患癌,故停工專心治病,戰勝病魔後即時返回工作崗位。

    Vani接受訪問時話華仔個訪問會喺本月22、23號播。問佢同華仔傾咗乜嘢令到佢感動流淚?Vani話:「佢乜都講呀!我們都在同一間醫院度過一個難關,講講吓我啲眼淚就係咁流,當日我做完手術,一開眼就見到他送的花果籃。」佢又透露華仔講咗好多屋企人,有提當年跳落台救fans,同埋怎面對生離死別。

    (Apple daily)

    SHARE