【為孖女千挑萬選】熊黛林揀學校超緊張:佗住嘅時候就要睇定

    名模熊黛林(Lynn)今年4月為老公郭可頌誕下一對可愛孖女Kaylor同Lyvia,一家四口幸福美滿~Lynn時不時都會喺社交網曬湊孖女嘅得意相同趣事,張張都勁吸Like!

    早前一齊慶祝Lynn38歲生日,Lynn仲約定兩個囡囡每年都要陪伴媽咪過生日,真係超溫馨~

    Lynn昨晚出席活動,講到佢呢排經常曬一對萌爆孖女,Lynn就笑笑口咁話:「係呀,佢哋每日都有唔同嘅事發生,所以每日都有影相,今日會叫爸爸、媽媽。(咁快識叫?)其實三、四個月就開始發音,係冇意識嘅,兩個BB又會講BB話,好得意,佢哋成日傾偈,可能兩個互相練習,講得快啲。暫時未打交,推埋佢哋一齊,會錫一啖。」

    問到孖女係咪真係會有心靈感應?佢指兩個囡囡都知道對方係同類,現時囡囡亦開始留意家中小狗,咁囡囡會唔會同狗仔玩?Lynn就表示:「有一日隻狗仔突然跳上去錫妹妹一啖,嚇死我,不過佢係冇惡意嘅,只係想錫吓佢,其實狗仔都係我嘅BB。(睇到呢一幕係咪好放心? )係呀,狗仔同BB都令我好放心,都好乖。(兩姊妹性格係咪好唔同?)家姐好淡定,咩都望住你先,妹妹就會嘩嘩咁叫,雖然妹妹大隻好多同高家姐好多,但一睇就知邊個係妹妹,因為佢好嗲。」

    此外,問到現時是否已幫6個月大的孖女留意學校?Lynn坦言:「睇緊,原來已經遲咗好多,原來佗住嘅時候就要睇定。(諗住報幾多間? )唔知,睇老公報幾多間啦,同埋睇吓啲朋友,因為一齊會開心啲。(報十間?)咁多? 」

    至於怕唔怕同郭富城囡囡報讀同一間學校?

    Lynn尷尬地笑一笑說:「我冇諗到咁遠,我唔知喎,唔知有咩學校。(名校來來去去得嗰幾間? )睇吓有咩學校收啦,始終兩個人同一間係難啲嘅。(係咪揀國際學校? )都想係國際學校,因為見到有好多幾歲嘅BB就要補習,好驚佢哋咁細個就咁辛苦,家姐(郭可盈)個女都係讀國際學校,好開心,我都想個女咁開心。(你問咗佢意見? )其實一路都有講開,雖然本地學校學中文都好開心,但係都好辛苦,我有少少驚,我壓力重大過BB。(你係緊張媽媽?)暫時未知道,不過都有少少,我買衫都要買兩套,壓力就已經係雙倍,好恐怖,報學校已經好大壓力。」

    城城昨晚都有出活動,真係橋~

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE