【坦言當了19年外賣夫婦】伍詠薇:冇人信我

    藝人伍詠薇(伍姑娘)出席美容院開幕,提到丈夫練海棠於本月26日生日,她笑言從未試過跟同一個關係19年(不計親人),拍拖初時好多驚喜,但現時已經很難會再有…”

    「我本身唔識煮飯,多年來都係外賣夫婦,以前搞生日都搵埋班朋友出去食,我老公話不如靜靜地兩個人喺屋企食,唔知係咪佢年紀大咗,我哋兩個都加埋294歲。但我唔識煮飯,所以就整日式火鍋,由下午四點食到十二點幾(晚上),覺得好舒服,價錢唔重要,最重要係生活質素。蔡一智話我哋咁孤寒㗎,唔搞食飯,我雙重性格,其實我個人比較『宅』,我鍾意靜,但冇人信我。」她突然自爆恭喜練生,希望他繼續乖乖的,賺多點錢給她。

    問之後伍姑娘生日是否也會在家中過二人世界?她坦言:「應該都走唔甩,不過如果我唔使做嘢,我計劃去旅行,我超愛日本東京,主要係去食同買。其實都想去歐洲,但治安唔係咁穩定。」

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE