【真係要小心啲】連洗米嫂都中咗招!

    自從洗米華勸掂老婆唔離婚之後,兩公婆感情今年明顯有好大嘅改善。洗米嫂陳慧玲(Heidi)更努力發展自己事業,不過其實佢都同時兼顧家庭!

    佢會花好多時間心機照顧一對寶貝女,亦不忘喺IG分享日常生活點滴,時不時PO下同囡囡嘅溫馨合照~

    洗米嫂IG現時約有一萬八千followers,大方些牙湊女、去旅行、做慈善活動嘅靚相,但從不加hashtag。

     

    不過其實唔少明星藝人都試過facebook或微博被人冒名,行騙呃粉絲呃錢等等,今次就連洗米嫂都中咗招。

    洗米嫂喺IG提醒朋友小心:「最近又有盜版者偷用了我原有的頭像和用戶名到處add人,大家見到有我頭像的用戶加你哋,千萬不要理會,因為我從不加人的,大家要小心!」更指自己的facebook亦曾被偷相盜用。

    雖然是warning post,但洗米嫂都不忘上載一張靚相,以証真身。

    (綜合報道/Apple daily)

    SHARE