【辛酸與風光背後都有老婆支持】姜皓文:我一定要你繼續幸福下去

    姜皓文(黑仔)入行三十多年、參演過逾80部電影,今年首獲得金像獎最佳男配角,終於吐氣揚眉,苦盡甘來。得獎後立即攬錫太太殷寧,台上致辭更高呼:「老婆我得咗喇!」

    更激動表示:「我冇乜運氣,啲運氣唔知去晒邊度,但呢幾年遇到好多錫我嘅人,運氣好到自己都驚會唔會死。老婆…攞咗嘞!」

    辛酸與風光背後全因為有老婆支持!

    今日黑仔就在社交網上載與老婆的恩愛合照,慶祝兩人結婚19周年,黑仔留言話:「我一定要你繼續幸福下去,今日⋯ Happy 19th Anniversary 」

    上年姜皓文在結婚18周年的時候,就送上檳城一層樓給殷寧,今次兩人就在馬來西亞慶祝,亞姐出身的殷寧,與黑仔識於亞視年代,二人曾共患難,現在則共富貴,不時一起去旅行,十分恩愛。

    19年來一直都咁恩愛,殷寧之前都分享過兩夫妻嘅相處之道,問到可擔心老公會惹來「飛來蜢」?殷寧則表示:「飛來蜢都唔會因為係靚仔,好多嘢都係睇人嘅。所以我身為姜氏美人,都要不斷增值自己,女人應該要自強不息,唔可以乜都唔識,要出嚟見多啲人,咁多年嚟我哋嘅相處模式都不斷修改,尤其係佢轉變得好大,比以前更緊張我,最緊要懂得互相包容同學習。」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE