【與前妻離異後仍同居】羅樂林獲囡囡送驚喜 喊足三次

    資深老戲骨羅樂林早前因爲在24小時內TVB劇集《布衣神相》、《洪武三十二》、《女拳》及《皆大歡喜》和《七號差館》這五部劇中連死5次,成爲香港娛樂圈一時佳話,此後更被國外爭相報導,紅遍歐美,頓時成為「國際新聞人物」,被稱為「一個男人的死詩」。

    在每晚播映的《愛回家之開心速遞》飾演龍敢威,「大龍生」形象深入民心。

    藝人羅樂林早前慶祝70歲大壽,正日與家人食飯慶祝,而前一晚他獲三個女為他大搞驚喜派對,邀請了接近六十人陪伴他慶祝生日,就連前妻陳寶儀同寶儀家姐陳寶珠都有前來到賀。

    蔡少芬都有到場!

    前妻陳寶儀 (最前)

    女婿陳志健(左起)、大女、羅樂林、二女、陳寶儀、羅苡之

    羅樂林獲贈足金「壽」字。

    羅樂林感動到全晚喊足三次。細女羅苡之表示以往都是一家人食飯慶祝,但後來覺得七十歲是一個值得紀念的日子,所以與家姐決定搞點新意思﹕「已經構思咗半年,正式就籌備咗兩、三個月,又要搵地方、設計場地、邀請卡同餐單。我哋又要聯絡佢嘅舊朋友……」

    今年有三個女搞驚喜派對同佢慶祝70嵗生日,全晚喊足三次。

    陳寶珠(前排中)都有前來到賀。

    她續說:「因為唔可以畀爸爸知道,所以有啲人係搭上搭先搵到電話,有啲仲專登由內地過嚟出席。(有冇送禮物畀爸爸﹖)冇喇﹗呢個Party已經都搞到我哋心力交瘁。(爸爸有咩反應﹖)佢先係呆咗,跟住喊,佢全晚喊咗三次,冇諗過佢咁大反應。今次真係好成功,超額完成,之前一直擔心會穿煲。」

    雖然羅樂林早年與太太陳寶儀離異,但至今仍保持良好關係。

    他接受傳媒訪問時表示:「我都冇諗過搞咁大,只係諗住十個八個親人食餐飯,點知個女搞咁大,都嚇咗我一跳,真係有啲手足無措,喊咗三次!好似蔡少芬,佢當年第一部劇同我拍,佢叫我爹爹,佢都好有心!(同已離婚既寶儀關係仲好好?)我哋冇分開住,都係同一屋詹下,大家相處得好好,有大家空間!人生簡單是福,最緊要大家開心、健康!」

    前妻陳寳儀 (最左)

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

     

    SHARE