【岳華離世】蔡少芬憶岳華淚崩:我真係真係好唔捨得佢,好難過!

    資深甘草演員岳華今早傳來噩耗,不幸離世,終年76歲。(https://goo.gl/g4KDfo

    2008年無綫播出的長劇集《珠光寶氣》,藝人蔡少芬(Ada)於劇中跟岳華合作合演一對受盡冷眼的忘年戀夫妻。

    此劇最近在無綫深夜時段重播,劇中二人一段忘年戀最搶鏡,令觀眾印象深刻,這個角色都是岳華的代表作之一。

    蔡少芬在《珠光寶氣》中飾演康雅思(Jessica/三妹) ,好勝自信,愛好財富及權利。

    事隔十年,Ada雖在此劇後未再有跟對方合作,但當聞其離世的消息,亦表現得很激動,她在回應傳媒:「嚇死我喇!好意外,我少睇新聞,唉吔……好難過!」

    當問到對岳華印象,Ada忍不住淚崩,她說:「佢係一個好好先生,我好尊重佢!佢真係好有風度,又真誠又紳士!又敬業!我真係真係好唔捨得佢……好難過!」

    對於當年二人在劇中合演一對忘年戀夫妻,Ada續說:「佢令我好安心,每一次佢要掂到我嘅時候,會同我講『我嘅手會放喺呢度』、『我會咁樣演』,令你會覺得呢個長輩非常之尊重自己同好安心!」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE