【上年八月暴瘦現身】縱橫演藝圈半個世紀 證實不幸離世

    資深實力派甘草演員岳華不幸離世,終年76歲。

    資深藝人岳華早在1965年於邵氏開始從影,初期演出一些武俠和古裝電影。其電影作品都是在六、七十年代較多,代表作為1966年之《大醉俠》。當時他憑此片跟陳鴻烈(已去世)、鄭佩佩一同走紅。

    岳華 (左一)《大醉俠》

     又曾參演出西遊記系列,飾演孫悟空。
    後期於80年代參演電視劇,一直至麗的電視變成亞洲電視,他仍不時在該台演出。1987年他轉投TVB。後來1990年代移民溫哥華,至2007年再回歸無綫電視演出連續劇。

    多次入圍最佳男配角,曾是TVB頒獎禮常客。

    經常飾演有霸氣的角色,此形象深入民心。

    現時深夜無綫重播的長劇《珠光寶氣》,戲份甚重,與蔡少芬譜出忘年戀,可謂其代表作之一。

    14年他仍是面容飽滿,精神不錯,同後輩胡定欣共舞。

     

    傳出在加拿大時間昨天不幸離世的消息,終年76歲。據加拿大的電台人士指,當時岳華太太恬妮及女兒Faye均陪伴在側。

    其好友張之珏亦向傳媒證實岳華逝世。張之珏指消息是恬妮透過短訊告知張之珏妹妹張寶之,二人得知後亦非常傷心,張之珏亦已向岳華女兒表達悼念之情。張續指與岳華相識超過30年,對上一次見面已是半年前。

    他受訪時非常傷心:「本來半年前喺香港同華哥同恬妮食晚飯,華哥特登請我同佢見面,我話第年我啲戲完咗部分就一定嚟加拿大探你,佢就話一言為定。我前年去加拿大咩人都冇搵,淨係見咗華哥同恬妮,依家記得仲好似係琴日發生嘅事。」他指岳華是全香港藝人之中,他最尊敬的頭號藝人:「喺我心目中冇人可以替代佢。佢嘅演技、笑容、親切友善……」此時他深呼吸,繼續說:「1982、1983年開始我搞舞台劇,華哥做咗我四個戲,我哋一齊去紐約參加喺百老匯嘅演出,又做慈善。」言談間可見兩人有非常多的美好回憶,交往從沒間斷:「喺香港時每一次大閘蟹上市,佢都會打電話畀我叫我食飯,恬妮就會炮製啲美食,有時就打邊爐,睇住佢個女長大,我前年去加拿大仲有同佢個女同女婿一齊食飯,好開心,我依家唔知想講乜嘢……」張之珏再深呼吸後說:「總之華哥嘅離去……喺我心入面……係冇辦法可以填補。」

    而另一好友林建明亦指昨晚收到消息,她說:「尋晚十點到收到朋友消息,話岳華啱啱喺溫哥華去世,入咗醫院只係兩日,恬妮唔想人打擾佢,估計多數係癌症,因為朋友八月時見到佢瘦得好利害。」

    上年八月暴瘦手執枴杖現身。

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

     

     

     

    SHARE