【唔理父母反對娶病妻】陳貝兒:流咗一公升眼淚

    陳貝兒去年主持大台節目《嫁到這世界邊端》,出埠找尋異鄉人妻愛的故事,佢聽完都好感動,今晚《嫁到這世界邊端2》首播,頭三集係講兩名嫁到韓國港女嘅故事。

    大部份港女都迷睇韓劇,今晚第一個韓國新抱秋仔,佢嘅真人真事比韓劇仲催淚,港女秋仔同韓國電子工程師暢勇一段生死戀,阿秋突然發現自己患上急性腎衰竭,徘徊喺生死邊緣,但偏偏呢個絕望時候,佢遇上命中註定嘅韓國oppa暢勇,暢勇對住瞓喺醫院病床全身插喉嘅阿秋承諾:「只要你努力堅強好番,我哋就結婚,等我帶你一齊返韓國生活養病,我會照顧你,我哋一定會幸福嘅!」秋仔就憑暢勇一番鼓勵,戰勝病魔,oppa暢勇唔理父母反對娶咗病妻,陪佢接受治療,佢哋一齊搬咗去首爾鄉郊定居。

    另一名韓國人妻Joan婚前一直喺香港一間航空公司做文職工作,因為睇咗韓劇《來自星星的你》,迷戀「都敏俊」金秀賢,追星到韓國,佢冇諗過睇完金秀賢演唱會散場,截的士返酒店,坐上韓國老公Tom嘅愛心的士,呢段婚姻係無心插柳柳成蔭,當時喺的士,Tom遞上自己卡片,佢哋就係咁開始咗一段異地戀,當然Tom同金秀賢個樣相差十萬八千里,佢反而有啲似大叔版金鐘國,佢哋交往後,Joan先知40歲嘅Tom有車、有樓仲有肌肉,係真正「筍盤」,偏偏佢對同鄉韓妹冇興趣,但對Joan一見鍾情。Tom單身時係自己住蝸居,娶咗Joan想佢生活好啲,佢晏晝揸的士,周末就做包車遊首爾,辛苦搲銀儲錢買千呎愛巢,依家佢哋結婚3年,仲係好sweet。

    呢兩個韓國人妻古仔都好戲劇性,貝兒今日回覆傳媒時話:「佢哋都係真人版韓劇劇情,秋仔係《藍色生死戀》,我睇到佢哋好感動,流咗一公升眼淚,而Tom對Joan好好,令我睇到韓國男仔溫柔體貼一面。」貝兒笑言下次去首爾搭的士,都要認真留意下有冇「的士情緣」。

    (蘋果日報)

    SHARE