【上年已經有決定】徐濠縈:我唔得㗎喇,交畀個女

    「潮媽」徐濠縈(阿徐)話都未知將來行邊條路,一眨眼已經10年心血,有冇唔捨得?「自己真係好想唞一唞氣,唔捨得係啲同事。有時喺生意上遇到啲困難,自己都想唞吓氣。」

    早前宣佈時尚生活概念店要「十年一別」,昨晚就在銅鑼灣搞告別派對,邀請熟客及好友出席,女兒陳康堤、名媛楊張新悅、藝人蔡穎恩等現身支持。

    阿徐表示實體店和Online store將一同結業,並透露去年已有決定:「我想抖一排先,依家生活係湊女同滑水,工作交畀同事。(之後再做時裝生意?)一定會做嘢,係咪時裝未知住,可能陪個女去外地讀書或者住一排。(你都讀?)我唔得㗎喇,交畀個女。(唔捨得?)反而覺得可以抖抖氣,唔捨得同我一齊拼搏嘅同事。」

    問到老公陳奕迅(Eason) 有咩意見?

    阿徐就大讚Eason係好丈夫:「佢成日叫我唔使做嘢,但佢就似隻牛咁,佢好好、好錫我,係一個好丈夫。(咁佢依家係咪好開心?)我做咩佢都好支持我。」談到結業係咪同租金有關?阿徐直言各樣都有,始終十年前經濟同依家唔同:「起頭容易,守係幾大難度。雖然難關過咗,但係身心疲累,咁啱租約滿就完結佢。」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc / appledaily)

    SHARE