【消失近十年】老公婚後不敵癌魔不幸逝世 現身兼監製及演員

    於1997年參加港姐入行,嗰陣事業發展得幾好,拍劇、做主持兼拍電影,點知喺08年移民去咗美國生活,15年仲宣佈同外籍男友結婚,消失咗近10年嘅佢,今年回流返香港。

    2015年下嫁外籍老公前,已知對方患上淋巴癌,可是她堅持下嫁給對方,可惜婚後一年丈夫病情惡化,立即放下手頭上工作,陪丈夫走過人生最後一段日子,可惜對方最終病逝。

    在香港土生土長嘅劉倬琦 (原名:劉綽琪),早前接受《蘋果》專訪曾經講過:「我都係香港人,香港長大,香港是我家。見到近年好唔開心,自殺率好高,我自己會覺得……我可唔可以做番啲嘢呢?」結果佢決定暫時喺香港定居,努力籌備計劃,亦相約朋友見面。

    前無綫女藝人劉倬琦

    曾在2016年10月出席好友楊怡與羅仲謙婚禮

    早前佢仲去大台接受好友吳家樂嘅訪問,喺訪問曾經提到喺美國casting嘅工作:「嗰陣因為屋企同埋好多嘢令到我想轉一轉,所以咪試吓去嗰邊發展,不過試鏡係難過真正拍攝,因為你永遠唔知鏡頭喺邊,一take過得就得唔得就唔得,唔會有人話俾你知係衰啲嘢,之後我去咗啲acting class重新適應過。」

    之不過講到結束荷里活事業而回流發展,劉倬琦今日接受《蘋果》訪問話:「其實我喺美國係監製又係演員,喺08年仲加入咗演員工會,如果有合適嘅工作,我會飛返過去,所以唔會結束嗰邊嘅嘢。」佢仲搞笑話:「當年我入行係為咗激男友,點知之後入咗行之後又好enjoy個過程,如果唔係入咗行,又點會識到咁多前輩?因為佢哋令到我嘅人生多姿多采,紅唔紅係好個人,只要搵到餐飯食,又享受過程就冇問題。」

    問到工作大計,佢就話:「我而家有啲計劃,不過要啲先公佈,近排同啲朋友見吓面,傾吓偈,好似賜官(劉天賜)、陶傑,遲啲又會同何麗全見吓面。」

     

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE