【被薛芷倫拉攏與袁詠儀合照破冰】楊張新悅覺得好慘:過多廿年先

    名媛楊張新悅與藝人袁詠儀(靚靚)1997年時拍戲而鬧不和,一度勢成水火,事隔21年,薛芷倫日前於社交網站上載三人合照,袁詠儀與楊張新悅成功破冰!
    楊張新悅出席活動,問到與靚靚破冰,她反覺得張相被P圖,極不自然:「好慘,張相P到我哋好膠面,其實我哋皮膚本身都好好,唔使P,膠面好核突,依家唔需要住,過多廿年先。」
    楊張新悅坦言廿年冇見過靚靚:「拍完戲之後冇見過,我都十幾年冇拍戲,當年嘅事唔記得啦,我哋當晚有傾偈,大家以媽咪身份傾湊仔經,我同靚靚都係好爽直嘅人,唔係你哋眼中講到咁。(大家有冇交換電話保持聯絡?)唔需要交換電話,依家網上咁容易搵,要搵對方一定可以搵到,唔使太刻意,大家都忙,我連自己啲朋友都唔得閒搵。(今次係咪芷倫拉攏二人破冰?)從來都冇需要話拉攏一齊,只係依家大家都興自拍,影完呢個就影嗰個,我只係好傷心張相係大膠面。」

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc / apple daily)

    SHARE